Přihlásit
header 1000 kapital

Generálním ředitelem společnosti MOSER se stal Pavel Mencl

Pavel Mencl se stal na začátku prosince generálním ředitelem společnosti MOSER, a.s. Ve firmě předtím půl roku působil jako externí poradce představenstva. V pozici vystřídá Františka Schneidera, který zůstává ve firmě a bude svými zkušenostmi a znalostmi pomáhat dalšímu rozvoji firmy jako člen Dozorčí rady.

 

„Dostal jsem neocenitelnou příležitost strávit ve sklárně před svým nástupem několik měsíců. Mohu tedy říci, že přicházím s velmi konkrétní představou našeho dalšího směřování,” komentuje Pavel Mencl okolnosti svého nástupu. „Jsem přesvědčen, že následující rok přinese celosvětové oživení a pro firmu jako je Moser také velkou šanci pro růst. Našim cílem je tuto příležitost maximálně využít. Chceme se nadále zaměřit na českého zákazníka. Současně ale musíme být aktivní i na zahraničních trzích - ať již přímo, jak jen to současná situace dovolí, tak prostřednictvím našeho e-shopu,” dodává.

 

Ing. Pavel Mencl MBA absolvoval Vysoké učení technické v Brně, obor raketová technika. Titul EMBA (Executive MBA) v oboru financí a pojišťovnictví získal na University of Pittsburgh. Svou dosavadní profesionální kariéru spojil s Generali Českou pojišťovnou. Za 25 let se zde vypracoval z pozice regionálního ředitele až na generálního ředitele a předsedu představenstva. Je ženatý a má čtyři děti. Mezi jeho koníčky patří tenis, cyklistika, lyže, golf, myslivost, rybaření a turistika.

 

O společnosti Moser

Společnost MOSER, a.s. je česká sklárna se sídlem v Karlových Varech, která vyrábí díla z vysoce kvalitního bezolovnatého křišťálu. Firma pokračuje v tradici exkluzivní manufaktury Moser, kterou v roce 1857 založil                       v Karlových Varech rytec a obchodník Ludwig Moser. Dnes patří mezi přední české exportéry a reprezentuje tak celosvětově českou sklářskou tradici. Moser je členem společenství Comité Colbert, které si klade za cíl udržet a rozvíjet tradiční rukodělnou výrobu luxusních výrobků. Více naleznete na moser.com. 

Manažeři roku: Jan Juchelka a Hana Šmejkalová

V 27. ročníku soutěže MANAŽER ROKU, vyhlašovaném Českou manažerskou asociací, zvítězili generální ředitel a předseda představenstva Komerční banky Jan Juchelka a místopředsedkyně představenstva East Bohemian Airport Hana Šmejkalová.

Vítězové obdrželi nejvíce bodů od Hodnotitelské a Národní komise, která sledovala čtyři okruhy aktivit manažerů - minulost, zlepšování i schopnost motivovat lidi, využití příležitostí a řešení hrozeb a udržitelná budoucnost a benchmarking. Vyhlášeni byli i vítězové kategorií a TOP 10 a cena Inovace pro udržitelný rozvoj. Výsledky byly oznámeny oproti plánovanému dubnovému a říjnovému termínu až 3. prosince v pražské centrále ČMA za účasti některých manažerů a hodnotitelů. Žezlo soutěže předal svému nástupci vítěz předchozího ročníku prof. Vladimír Mařík, CIRC ČVUT. "Nehledě na komplikace provázející soutěž kvůli opakovanému nouzovému stavu výsledky potvrzují vysoký společenský význam tohoto dlouhodobého projektu napříč obory vyhledávat a zviditelňovat úspěšné manažerské osobnosti a vizionáře," uvedl Petr Kazík, předseda Hodnotitelské komise a prezident ČMA. Ten vyhlásil 28. ročník soutěže MANAŽER ROKU 2020.

Další informace, včetně medailonků a videomedailonků vítězů, najdete na webu soutěže www.manazerroku.cz.

Marketing a komunikaci sítě AAA AUTO nově vede Karel Smrž

Novým ředitelem marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stal Karel Smrž. V rámci této pozice povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Mezi ty, kromě AAA AUTO, patří například prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab nebo půjčovna vozů Mototechna Drive.

Cílem Karla Smrže v rámci společnosti je zejména rozvíjet Marketing na pozici respektovaného oddělení v rámci celého holdingu. „Mám okolo sebe skvělý tým, který je i v této složité době maximálně motivovaný dělat skvělou práci pro firmu,“ říká Karel Smrž.

„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je více akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech. Ve výčtu garancí a výhod, které zákazníkům poskytujeme, jsme jasným lídrem trhu,“ dodává Smrž.

Vzhledem k probíhající koronavirové krizi byl letos sektor automotive opakovaně zasažen uzavřením prodejních poboček jak nových, tak ojetých vozů. V takové situaci je podle Karla Smrže velmi těžké plánovat a realizovat marketingové aktivity. „Kromě standardních KPIs na komunikaci nechceme vynaložit prostředky neúčelně ve chvíli, kdy se podmínky hry ze dne na den neustále mění. To je v tuto chvíli asi největší výzva celého marketingového týmu – načasovat aktivity tak, abychom doručili pro business požadované cíle, a zároveň jsme v uvozovkách „nevyhodili peníze z okna“, protože náš produkt vzhledem k různým opatřením nemáme jak prodat,“ uzavírá Smrž.

Karel Smrž se marketingu a marketingové komunikaci věnuje celou svou profesní kariéru. Začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar a později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy a před nástupem do AURES Holdings 6 let v UPC.

Anketa Pojišťovna roku 2019-2020: Jubilejní ročník ovládla Allianz

Jubilejní 20. ročník odborné ankety Pojišťovna roku, založené a organizované Asociací českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz, zná své vítěze. Ve srovnání s předchozími ročníky došlo k velkému překvapení. Hned čtyřikrát se radovala z prvního místa pojišťovna Allianz. Specializované pojištění ovládla společnost Euler Hermes, Osobností pojistného trhu byl jmenován generální ředitel společnosti INSIA a zakladatel ankety Ivan Špirakus a Pojišťovacím makléřem roku se stala RENOMIA.

 

Anketa Pojišťovna roku přináší odbornou alternativu ke spotřebitelským soutěžím v oboru. Makléři jako profesionálové v pojištění a expertní poradci svých klientů v ní porovnávají nejen parametry nabízených produktů, ale hlavně skutečnou úroveň servisu jednotlivých pojistitelů tak, jak se s ní měli možnost každodenně setkávat v průběhu roku.

 

Letošní ročník byl kvůli pandemii koronaviru výjimečný. Organizátoři byli nuceni odložit pořádání ankety z tradičního května na podzim, a tak prodloužili hodnocené období roku 2019 i o rok 2020 (hlasování bylo uzavřeno 6.11.) – proto tedy Pojišťovna roku 2019 - 2020. Do hlasování o výkonech pojišťoven se mohli zapojit všichni samostatní zprostředkovatelé a jejich zaměstnanci, kteří v uplynulém roce působili jako pojišťovací makléři, případně agenti (v kategoriích Životní pojištění a Pojištění občanů). Jubilejní ročník ankety má kromě čtyřnásobného vítěze i rekord v počtu hlasujících (asi jeden z mála pozitivních efektů nouzového stavu) – za jednotlivé kategorie bylo vyplněno přes 3 000 anketních lístků.

 

A jak konkrétně se odrazil názor hodnotitelů v pěti oceňovaných kategoriích? V kategorii Pojištění průmyslu a podnikatelů se z prvenství radovala pojišťovna Allianz, následována Generali Českou pojišťovnou (GČP) a Českou podnikatelskou pojišťovnou (ČPP). Rovněž v Pojištění občanů patřilo zlato Allianz. Druhé místo získala ČPP a třetí se umístila Kooperativa. Allianz dominovala také kategoriím Autopojištění a Životní pojištění, shodně ji pak na druhém a třetím místě následovaly GČP a ČPP. Ve Specializovaném pojištění se asi nejvýrazněji projevily dopady koronakrize: po letech kralování na čele žebříčku musela ERV Evropská pojišťovna uvolnit místo pojišťovně Euler Hermes, stříbrná pozice patří pojišťovně Atradius a třetí příčka náleží Agra pojišťovně.

 

V souladu s tradicí organizátoři v rámci ankety rovněž udělili titul Osobnost pojistného trhu za vynikající a mimořádný přínos rozvoji českého pojišťovnictví. Držiteli tohoto ocenění z předešlých ročníků jsou: Luděk Menčík (Pojišťovna roku 2003), Petr Pavlík (2005), Vladimír Mráz (2007), Marek Venuta (2008), František Stach (2009), Vladimír Přikryl (2010), Konštantín Alexejenko (2011), Jaroslav Daňhel (2012), Václav Křivohlávek (2013), Zdeněk Voharčík (2014), Jakub Hradec (2015), Jiřina Nepalová (2016), Jiří Charypar (2017) a Vladimír Krajíček (2018). Letos se k nim připojil generální ředitel společnosti INSIA, dlouholetý člen vedení Asociace českých pojišťovacích makléřů a zakladatel ankety Pojišťovna roku Ivan Špirakus.

 

V rámci ankety také probíhá hodnocení makléřů sdružených v AČPM členskými pojišťovnami ČAP pod názvem Pojišťovací makléř roku. Mezi hlavní kritéria posuzování makléřských výkonů patří např. kvalita podkladů dodávaných pojišťovně, úroveň komunikace makléř – pojišťovna a makléř – klient či správa pojištění. Pojišťovacím makléřem roku 2019 - 2020 se stala největší česká makléřská společnost RENOMIA, která se také opakovaně umisťuje na první příčce v exkluzivním žebříčku portálu oPojištění.cz TOP 30 pojišťovacích makléřů. Pomyslné stříbro brala společnost RESPECT a bronz patří OK Group.

 

 

 

 

Ing. Ivan Špirakus - Osobnost pojistného trhu 

Místopředseda představenstva a generální ředitel akciové společnosti INSIA.

Ivan Špirakus se narodil 11. února 1966 a žije v Praze. Absolvoval strojní fakultu ČVUT a po studiu působil v oblasti cestovního ruchu. Jako makléř pracuje od r. 1992, kdy spoluzaložil makléřskou pojišťovací společnost Portfolio Alfa, s.r.o., kde se zabýval především marketingem, obchodem a řízením podnikatelských rizik klientů.
V roce 2004 stál u vzniku mezinárodní sítě pojišťovacích makléřů INSIA. V roce 2011 se podílel na uzavření strategického partnerství INSIA a největšího světového makléře, americké společnosti MARSH.

Spoluzaložil odborný zpravodajský server oPojištění.cz, který denně přináší aktuální informace z pojistného trhu. Po založení Nadačního fondu pro vzdělávání v pojišťovnictví se stal členem jeho dozorčí rady a snaží se tak o zvyšování odborné úrovně v pojišťovnictví.

Ivan Špirakus dlouhodobě publikuje, přednáší a aktivně propaguje pojišťovnictví a profesi pojišťovacích makléřů. V roce 1999 se podílel na založení Komory pojišťovacích makléřů a po celou dobu aktivně pracoval v jejím představenstvu. V roce 2000 inicioval vznik ankety Pojišťovna roku, která za dobu své existence získala prestiž a uznání na celém pojistném trhu. 

Komora se v r. 2005 spojila s Asociací českých pojišťovacích makléřů (AČPM), kde I. Špirakus působil v prezídiu AČPM až do r. 2019 jako místopředseda, v letech 2013 – 2015 jako předseda Asociace. V rámci prezídia zodpovídal za PR, mezinárodní vztahy a hlavně legislativu, v té době zejména při vyjednávání s Ministerstvem financí ČR a s ČNB ohledně implementace evropské směrnice o distribuci pojištění (IDD) do české legislativy.

 

* * *

Osobní záštitu 20. ročníku ankety poskytl viceguvernér České národní banky Tomáš Nidetzký.

Uspořádání ankety Pojišťovna roku 2019 – 2020 podpořili tito významní partneři:

Generální partner:

KPMG Česká republika  www.kpmg.cz

Partneři:

CONTIN www.contin.cz

Sdružení Czech Top100    www.czechtop100.cz

Generální mediální partner: OPojištění.cz www.opojisteni.cz

Mediální partneři: Bankovnictví, Czech and Slovak Leaders Magazine, Pojistný obzor

 

Ceny pro vítěze ankety letos ztvárnil talentovaný český designér Matěj Chabera.

 

Další podrobné informace o anketě, její historii i kritériích hodnocení jsou k dispozici na webových stránkách ankety www.pojistovnaroku.cz.

 

* * *

Stručně o AČPM:

Asociace českých pojišťovacích makléřů byla založena v roce 1994 z iniciativy českých kanceláří mezinárodních makléřských firem. V lednu 2005 došlo ke sloučení s Komorou pojišťovacích makléřů. Cílem AČPM je podpora profesních zájmů a zvyšování profesionální i společenské prestiže povolání pojišťovacího makléře. Asociace se podílí na tvorbě zákonů, prosazuje profesní etiku, stará se o vzdělávání makléřů, publicitu a navazuje mezinárodní kontakty. Je členem Evropské federace pojišťovacích zprostředkovatelů (BIPAR), Světové federace pojišťovacích zprostředkovatelů (WFII) a organizace Partneři zprostředkovatelů (POI). V současné době AČPM sdružuje 74 členů, kteří realizují téměř 3/4 všech makléřských obchodů v ČR.

 

Malý průvodce profesí pojišťovacího makléře:

  • vždy pracuje jako zástupce klienta 
  • uzavírá s klientem smlouvu o odborné činnosti
  • věnuje se především pojištění firem a podnikatelů
  • poskytuje poradenství v řízení rizik a konstrukci pojistné ochrany
  • jménem klienta oslovuje pojišťovny se žádostí o nabídku (výběrové řízení)
  • odborně vyjednává za klienta s pojišťovnou o cenách a podmínkách
  • na straně klienta spolupracuje při likvidaci pojistných událostí
  • má výrazně vyšší odpovědnost za svoji činnost a poskytované rady než pojišťovací agent
  • podle nového zákona o distribucí pojištění (170/2018 Sb.) má nejvyšší stupeň odbornosti.

Československý rekord v numismatické aukci. Nejdražší mince vydražena za 30 milionů

Tuzemský rekord za vydraženou minci zaznamenala  aukční síň Macho & Chlapovič v rámci pořádané aukce. Desetidukát panovníka Ferdinanda III. vyražený v Kremnici v roce 1642 s vyvolávací cenou 200 tisíc EUR byl vydražen v konečném výsledku za 30 milionů korun. Majitelem se stal slovenský investor. Celkové výsledky aukce, při níž se vydražilo celkem 460 položek, včetně papírových bankovek, odznaků, medailí a vyznamenání, se stále sčítají. K dispozici budou ve čtvrtek, 12. listopadu.

I přes právě probíhající druhou vlnu pandemie koronaviru proběhla minulý pátek očekávaná numismatická aukce, kterou pořádala největší aukční síň u nás a na Slovensku, Macho & Chlapovič. Šlo již o druhou aukci pořádanou v tomto roce, přičemž ta první proběhla na konci dubna. Z důvodu vládních opatření proběhly obě zmíněné aukce prostřednictvím telefonu a internetu.

Největším lákadlem se stala téměř čtyřista let stará mince, a to desitidukát panovníka Ferdinanda III. Jedná se o pozdněrenesanční ražbu kladivem z ručně rytého razidla. „Tento konkrétní kus jsme poprvé zachytili v aukci v Amsterdamu v květnu 1926. Od té doby migroval evropskými sbírkami, dokud nepřistál zpátky na Slovensku“,  říká Elizej Macho, spoluzakladatel aukčního domu Macho & Chlapovič a dodává: „Násobky kremnických dukátů Ferdinanda III. jsou velmi vzácné. Důkazem je fakt, že pěti a desetidukáty daného panovníka doposud aukční síň na Slovensku nezaznamenala.“

Vyvolávací cena tohoto nejvzácnějšího kusu páteční aukce činila rovných 200 tisíc EUR. Po napínavém souboji se zájemci z dalších zemí, získal minci nejmenovaný slovenský investor. Za zmíněný desetidukát zaplatil 1 140 000 EUR, což je v přepočtu 30 milionů korun. Pokořen tak byl měsíc starý rekord za prodaný svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se začátkem října vydražil v přepočtu za 27 milionů korun v aukci pořádané aukční síní Antium Aurum.

„Až století mohly mince ležet v lokálních šlechtických sbírkách před rozpadem Rakousko-uherské monarchie v roce 1918 a následně odešly spolu s jejich majitely dříve, než byly zaznamenány“  uzavírá Macho.

Kromě unikátního desetidukátu nabídla aukce další zajímavé kousky. Mezi ně patřil například pražský dukát Ferdinanda I. z roku 1538 s vyvolávací cenou 30 tisíc EUR a extrémně vzácný transylvánsky tolar Štefana Bočkaja z roku 1606. Velkou hodnotu má i pražský dvojdukát Karla VI. z roku 1725 a vídeňský čtyřdukát Františka Jozefa I. z roku 1854. Poslední 3 zmíněné položky měly vyvolávací cenu každá 20 tisíc EUR.

Monika Zahálková novou výkonnou ředitelkou České bankovní asociace

Novou výkonnou ředitelkou České bankovní asociace se od listopadu stává Monika Zahálková. Ve své nové funkci uplatní více než dvacet let zkušeností z oblasti Corporate Governance.

 

Monika Zahálková (55) vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Od roku 2001 působila jako výkonná ředitelka a členka Řídícího výboru Czech Institute of Directors a od roku 2014 zastávala také funkci jednatelky CG Institut. Mezi lety 2018 a 2019 byla členkou představenstva mediálního domu Economia.

 

Je spoluautorkou několika odborných publikací v oblasti správy a řízení společností a vzdělávacích programů pro členy volených orgánů. 

 

Mezi její záliby patří architektura, auto a sport, zejména pak golf, tenis a lyžování.

 

„Současná pandemická krize ukazuje jak stabilní a výkonný je český bankovní sektor. Banky mohou v této nelehké situaci zužitkovat svou dobrou kapitálovou vybavenost a energii, kterou v posledních letech vynaložily do inovací a posilování svého vztahu s klienty, za které jsou nyní připraveny se postavit a podat jim a spolu s nimi i celé české ekonomice pomocnou ruku.

 

Pevně věřím, že Česká bankovní asociace a její členské banky budou pod mým vedením nadále posilovat svou roli aktivního a transparentního partnera státu jakožto i české ekonomiky a občanů tak, abychom společně ustáli všechny výzvy, které současná nelehká situace přináší,“ říká Monika Zahálková, nová výkonná ředitelka České bankovní asociace.

 

Monika Zahálková se ujímá funkce výkonné ředitelky po Pavlu Štěpánkovi, který bankovní asociaci a její expertní aparát řídil od roku 2011 a po skončení svého mandátu v srpnu tohoto roku se rozhodl znovu nekandidovat.  „Pavlu Štěpánkovi patří velké díky za celý bankovní sektor, který byl asociací po dobu jeho vedení takříkajíc vzorně reprezentován. Bankovní asociace s ním v čele se dokázala úspěšně vypořádat s řadou složitých legislativních změn či záměrů, a přitom si udržet vysokou důvěru veřejnosti,“ ocenil práci dosavadního výkonného ředitele, Tomáš Salomon, prezident České bankovní asociace, a dodává: „Monika vstupuje do funkce v složité době, nicméně já ani zbytek členů prezidia nepochybujeme, že budou společně s Filipem Hanzlíkem, který bude nadále působit na pozici náměstka a hlavního právníka asociace, tvořit ve vedení expertního aparátu asociace silný tým.“ 

 

---

 

Česká bankovní asociace (ČBA) je dobrovolným sdružením bank a dalších subjektů v ČR s licencí ČNB podnikajících v peněžnictví. V současné době sdružuje 40 členů, reprezentujících více než 99 % českého bankovního sektoru. Již od roku 1990 podporuje rozvoj českého bankovního sektoru, celé naší ekonomiky a finanční gramotnosti Čechů. Nejvyšším orgánem ČBA je shromáždění členů, které se schází jednou za rok. Mezi shromážděními je řízena prezidiem, její expertní aparát pak výkonným ředitelem a jeho náměstkem.

Colosseum přivítá nového člena představenstva

Novým členem představenstva obchodníka s cennými papíry Colosseum je Pavel Filipi, který je současně provozním ředitelem společnosti. Přináší mnohaleté zkušenosti z produktového vývoje v oblasti investic.

Na pozici člena představenstva společnosti Colosseum přešel Pavel Filipi, který ve společnosti pracuje od prosince 2019 na pozici provozního ředitele. V oboru bankovnictví a investic není žádným nováčkem, dříve pracoval například pro Komerční banku, slovenskou VÚB banku či poradenskou společnost PwC.

Colosseum je česká společnost specializující se na obchodování se širokou škálou cenných papírů včetně ETF, akcií, dluhopisů, komodit a finančních derivátů, zároveň poskytuje správu portfolií a v neposlední řadě patří k lídrům v investování do nízkonákladových ETF fondů.

„Produkty Colossea působí jednoduše, ale uvnitř jsou poměrně sofistikované. Přesto v Colosseu dokážeme novinky implementovat velmi flexibilně. Jako člen představenstva zodpovědný za provoz, mám možnost zúročit zkušenosti s produktovým vývojem, které jsem nasbíral v bankách, pro které jsem dlouhé roky pracoval,“ říká Pavel Filipi, nově jmenovaný člen představenstva společnosti Colosseum.

Pavel Filipi vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a již v průběhu studia byl aktivním investorem. Retailové bankovnictví a investice ho provázely celou jeho kariéru. Mezi jeho zájmy nepatří jen svět financí, ale věnuje se také dvěma svým dětem.  Rád relaxuje na horském kole, lyžích nebo na treku.

Slavia pojišťovna představuje produkt Živnostník pro drobné české podnikatele

Tradiční česká Slavia pojišťovna přichází s novým produktem Živnostník, který je šitý na míru malým českým podnikatelům. Nový produkt je vytvořen tak, aby byl moderní a maximálně uživatelsky dostupný: pojištění lze proto uzavřít online během několika minut a veškeré detaily mít poté k dispozici přehledně na jednom místě.

Živnostníci a drobní podnikatelé mají od nynějška možnost pojistit si u ryze české Slavia pojišťovny svůj movitý i nemovitý majetek proti široké škále rizik. Mezi ně patří nepředvídatelné živelné pohromy, jako je požár, vichřice nebo povodeň, ale i škody vzniklé vandalismem či přímo krádeží. Nepříjemnosti však mohou nastat i tehdy, pokud samotná práce nebo produkt poškodí zákazníka či jinou třetí osobu. Pro tyto případy má program Živnostník připraveno i pojištění odpovědnosti za vzniklou újmu, které se v případě potřeby postará o náhradu nákladů za vzniklé škody.

 „Podpora živnostníků je obzvlášť v této nelehké době stěžejní, a jsem rád, že se naší pojišťovně podařilo uvést do chodu tento nový produkt. Připravili jsme jej tak, aby pokrylo specifické potřeby našich drobných podnikatelů a pomohlo jim překonávat veškeré myslitelné obtíže,“ říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny, a dodává: „Toto téma se pro nás stalo v letošním roce klíčovým, a proto jsme také na jaře uzavřeli spolupráci s Asociací malých a středních podnikatelů, abychom získali k problematice co nejkomplexnější přístup.“

Pojištění Živnostník lze uzavřít na více činností, které má klient uvedené ve svém živnostenském listě, a to ve třech variantách s rozličným počtem připojištění a výší limitů plnění. Drobní podnikatelé tak budou mít všechny činnosti pojištěné na jedné smlouvě. Zároveň si mohou vybrat, zda jim postačí jednoduchý balíček Základ, jehož krytí už ovšem obsahuje všechna nejčastější rizika, nebo sáhnou po rozšířenější variantě Jistota, popřípadě si budou chtít zabezpečit podnikání s nejširším balíčkem Jubileum. S vyšší variantou produktu pak stoupají limity krytí a přidávají se další, méně častá, rizika.

Pro pět nejčastějších oborů podnikání jsou v kalkulátoru již připravené nadefinované balíčky pojištění přesně na míru, aby neobsahovaly připojištění, které daná činnost většinově nevyužije. Do budoucna pak jistě budou přibývat další profese, kde bude možné tyto balíčky využít.

Vítaným benefitem nového pojistného produktu Živnostník je bezesporu jeho rychlost a srozumitelnost. Smlouvu lze uzavřít zcela bezpapírově online, a to během několika minut. Veškeré dokumenty a informace k pojistným podmínkám získá klient přehledně ihned po zaplacení pojistky do svého e-mailu.

 

O společnosti Slavia pojišťovna:

Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha